Gracze

W USA zbudują 'stadion' dla graczy wideo

25 września 2014, 09:15

W USA powstanie pierwszy „stadion” tzw. sportów elektronicznych. To ni mniej ni więcej, a miejsce, w którym będą spotykali się miłośnicy gier wideo, a ich rywalizację będą śledzili widzowie na „stadionie”.



Apple i U2 zapowiadają nowy format multimedialny

22 września 2014, 10:08

Apple i U2 wspólnie pracują nad nowym formatem multimedialnym, w którym zostaną wbudowane mechanizmy ochrony przed nielegalnym kopiowaniem, a sam format ma być na tyle atrakcyjny, że użytkownicy chętnie zapłacą za zakup utworów. Lider U2, Bono, w wywiadzie dla Time'a nie zdradza szczegółów nowego formatu, twierdzi jednak, że będzie on odporny na kopiowanie


Jeszcze jeden pomysł na reklamę

9 września 2014, 07:52

Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu


Hasła o odpowiedzialnym piciu reklamują produkt, ale nie ostrzegają

4 września 2014, 10:22

Publikowane pod reklamami alkoholu hasła dotyczące odpowiedzialnego picia promują produkty, a nie zdrowie publiczne.


Core i7-5960X Extreme Edition, procesor dla graczy

1 września 2014, 09:47

Intel rozpoczął sprzedaż swojego najbardziej wydajnego procesora dla pecetów. Core i7-5960X Extreme Edition powstał przede wszystkim z myślą o graczach.


Nawet 5 dolarów robi różnicę

26 sierpnia 2014, 10:44

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.


Podsłuchiwanie obrazem

5 sierpnia 2014, 14:06

Eksperci z MIT-u, Microsoftu i Adobe stworzyli algorytm, który potrafi odtworzyć dźwięk za podstawie analizy drgań obiektu widocznego na filmie. Podczas eksperymentów algorytm odtworzył zdania analizując wibracje paczki chipsów, którą filmowano z odległości 4,5 metra przez szybę nieprzepuszczającą dźwięku


Niewielki pozytywny wpływ odrobiny gier

4 sierpnia 2014, 12:11

Mniej niż godzina gier wideo dziennie ma niewielki pozytywny wpływ na rozwój: skutkuje lepszym przystosowaniem zarówno u dzieci, jak i nastolatków (psycholodzy z Uniwersytetu Oksfordzkiego dokonywali porównań do osób, które nigdy nie grały lub grały 3 godziny dziennie i więcej).


Reklamowa walka z otyłością

17 lipca 2014, 11:53

Kontynuując walkę z otyłością obywateli, Meksyk wprowadza ograniczenia emisji reklam słodkich/gazowanych napojów oraz kalorycznych pokarmów.


Gry nie czynią gorszym

10 lipca 2014, 13:34

Pełne przemocy gry wideo nie muszą powodować, wbrew obawom, że gracze stają się niewrażliwi na przemoc. Nasze badania sugerują, że gracze nie stali się mniej moralni. Wręcz przeciwnie. Pełne przemocy gry spowodowały, że zwiększyła się ich wrażliwość na przekraczanie norm moralnych. To może, podobnie jak w prawdziwym życiu, zachęcać graczy do dobrowolnego angażowania się w działania na rzecz innych - mówi główny autor badań profesor Matthew Gizzard z University at Buffalo


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy